جواهرات

عرضه بهترین وشیک ترین جواهرات روز دنیا

جواهرات

عرضه بهترین وشیک ترین جواهرات روز دنیا

جواهرات فرش قرمز

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ


کم کم به شب جوایزی که همه منتظر آن هستند , نزدیک می شویم . در دهم اسفند امسال , بازیگران زن و مرد Hollywood , با پیراهن ها و کت و شلوار های فوق العاده زیبای خود , بار دیگر فرش قرمز را خواهند درخشاند . اما صبر کنید ! نورافکن ها معمولا به سمت لباس های آن ها روشن نمی شوند . همه ی چشم ها منتظر دیدن جواهرات زیبا و درخشان آن ها هستند .اما قبل از این که با دیدن جواهرات اسکار امسال از خود بیخود شویم , بیایید در گلدبار دکوریکور نگاهی به گرانترین جواهرات تاریخ فرش قرمز اسکار بیندازیم :

 

به نظر می رسد , رقابت زیباترین و گرانترین جواهرات فرش قرمز , هر سال سخت تر می شود . و تا زمانی که برند های جواهرات , به قرض دادن جواهرات میلیون دلاری خود به بازیگران معروف Hollywood , مشتاق باشند , این مجادله ادامه پیدا خواهد کرد . زمانی که یک ستاره قطعات یک برند جواهرات خاص را بر روی گردن , گوش ها , انگشت ها و مچ های خود , می اندازد . قیمت این زیورآلات بلافاصله افزایش پیدا می کند . به همین دلیل خاص ترین و نفیس ترین قطعات را بر روی ستاره ها می بینیم . قطعا در مراسم اسکار امسال هم , تعداد بیشتری از این قطعات نفیس فوق العاده گران را خواهیم دید .

10) زمردهای Angelina Jolie – 3.5 میلیون دلار

چه کسی جواهرات خود را به این صورت زیبا , که هر سال در مراسم اسکار با دقت نظاره می شود , قرض نخواهد داد ؟ Angelina Jolie یک زیبایی الهی دارد , هر چیزی که او استفاده کند , فوق العاده شیک و زیبا به نظر می رسد . ( همیشه هم در لیست شیک پوش ترین هاست ) . اگر می خواهید جواهرات شما به چشم بیایند , آن ها را به Angie بسپارید . وی یک جور جادویی دارد , که هر چیزی که استفاده می کند , فورا به چشم می آید . مانند این گوشواره های حیرت انگیز زمرد Lorraine Schwartz  که در تصویر می بینید . این گوشواره ها تقریبا 115 قیراط وزن داشته و 2.5 میلیون دلار قیمت دارند .  Jolie گوشواره های خود را با یک انگشتر زمرد از همان برند به وزن 65 قیراط , ست کرده بود . قیمت جواهرات وی در اسکار سال 2009 به تنهایی 3.5 میلیون دلار بود .

9) Jennifer Lawrence-3.5 میلیون دلار

مدتی است که Jennifer Lawrence , تبدیل به یکی از شخصیت های محبوب مراسم جوایز شده است . وی اولین اسکار خود را در سن 22 سالگی , در سال های پس از آن نیز , جوایز و نامزدی جوایز زیادی دریافت کرد . می توان گفت که در حال حاضر او هم از بازیگران لیست اصلی Hollywood است . احتمالا به همین دلیل برند ها و شرکت های جواهرات , پشت در خانه ی او صف می بندند . گزارش شده است که Jennifer Lawrence , در شب مراسم , از قطعات میلیون دلاری استفاده خواهد کرد .  یک نمونه از جواهرات میلیون دلاری استفاده شده توسط وی , همین ستی است که در تصویر مشاهده می کنید . تصویر مربوط به اسکار سال 2014 می باشد . مجموع قیمت جواهرات وی در آن سال 3.5 میلیون دلار بود . گردنبند کلاسیک آویزی الماس وی با وزن 100 قیراط , 2 میلیون دلار , گوشواره های ظریف الماس با وزن 10 قیراط , 500.000 دلار و انگشتر الماس وی 1 میلیون دلار قیمت داشتند .

8) Kate Winslet – 3.5 میلیون دلار

به نظر می رسد Kate Winslet به گردنبند های گران قیمت و الماس های رنگی , علاقه ی خاصی دارد . احتمالا خیلی هم خوش شانس است , چون هم در ست فیلم معروف Titanic یک گردنبند محشر , برگردن داشت و هم در فرش قرمز اسکار , این گردنبند طلای سفید و الماس زرد از شاهکارهای Tiffany and co. را استفاده کرده بود . الماس های درخشان در مراسم جوایز مختلف , به قدری استفاده شده اند , که اگر یک ستاره از جواهرات الماس زرد استفاده کند , دیگر کسی در بالا بودن قیمت آن شکی ندارد . Kate یک گردنبند الماس به قیمت 2.5 میلیون دلار استفاده کرده بود . وی در کنار گردنبندش یک جفت گوشواره با الماس های زرد به قیمت 975.000 دلار و چندین دستبند درخشان , استفاده کرده بود . همه ی جواهرات او از برند Tiffany and co. بودند .

7) Charlize Theron-4.5 میلیون دلار

 

همه در مقابل ملکه تعظیم کنید ! این زن زیبای ملکوتی , بدون استثنا در همه ی مراسم , تمام توجه ها را به خود جلب می کند . دلیل محبوب بودن او در بین طراحان , بسیار آشکار است . چون به هر چیزی که بر روی تن او باشد , ظرافت , وقار و جذابیت می بخشد . من , شخصاً , عاشق این لباس سفید او که در اسکار سال 2013 پوشیده بود , شدم . این بازیگر زن دارای جایزه ی اسکار , لباس سفید خود را با تعدادی از بهترین جواهرات Harry Winston که در مجموع 4.5 میلیون دلار قیمت داشتند , ست کرده بود . ست جواهرات او از یک گردنبند الماس دکمه ای از طراحی های سال 1958 به وزن 59 قیراط , دستبند های الماس با تراش تخم مرغی و انگشترهای الماس با تراش تخم مرغی , تشکیل می شد . همه ی این جواهرات در قالب پلاتین بوده و به Charlize , ظاهری شبیه به اشراف زاده ها داده بودند .

6)Nicole Kidman -7 میلیون دلار

 

احتمالا همه ی ما نقش Nicole Kidman در فیلم Moulin Rouge را به خاطر می آوریم , طبق سناریو , یک دوک دلبسته ی او , یک گردنبند چوکر الماس به وی هدیه داده بود . به نظر می رسد در زندگی واقعی هم پیشنهاد هایی از شرکت های جواهرات , برای استفاده از طراحی های آن ها , به او می شود . وی در لباس مشکی خود , که با این گردنبند پیچیده و خیره کننده از برند L’wrenn Scott , ست کرده بود , نظاره گران , را در جای خود میخکوب می کرد . این گردنبند استثنایی به طور اختصاصی برای این بازیگر باتجربه , ساخته شد . زنجیر آن از 7000 الماس تشکیل شده و 1399 قیراط وزن دارد . این قطعه ی زیبا , همچنین یک اثر هنری هم محسوب می شود . چون گزارش شده است , ساخت آن 6200 ساعت طول کشیده و تمام قطعات آن با دست ساخته شده است . این جواهر شگفت انگیز 7 میلیون دلار قیمت دارد .

5)Sandra Bullock-8.2 میلیون دلار

تنها کسی که هم در بازیگری و هم در مد , سر تا پا سکون و اعتماد به نفس باشد , کسی به غیر از Sandra Bullock نخواهد بود . وی هر دفعه با ظاهر خود در اسکار , همگان را متحیر می کند . اکثرا چیزهای ساده را ترجیح می دهد , اما ساده به او خیلی می آید . انتخاب او در اسکار سال 2015 , که او را در لیست گرانترین جواهرات اسکار قرار داد , هم بر همین اساس بود . جواهرات وی طراحی های جواهر ساز معتبر ,  Lorraine Schwartz بودند و شامل یک جفت گوشواره ی الماس و پلاتین و یک دستبند الماس می شدند . قیمت کل ست جواهرات او 8.2 میلیون دلار است . راحتی بیش از اندازه او با آن همه جواهرات فوق العاده در فرش قرمز غیر قابل باور است ! شکی نیست که دوباره همه را مدهوش خود ساخت !

4)Anne Hathaway-10 میلیون دلار

وقتی در مورد بهترین های فرش قرمز صحبت می کنیم , هیچ گاه نباید Anne Hathaway را فراموش کنیم . این بازیگر لیست اصلی Hollywood از همیشگی های اسکار است ; یا جایزه می گیرد یا جایزه تقدیم می کند . وی اگرچه در گذشته در فرش قرمز چند خطای مد داشت , همچنان از محبوب ترین های فرش قرمز است . و مشاهده می کنیم که بهترین برند ها را به طرز فوق العاده ای ارائه می کند . فراموش کردن پیراهن قرمز کلاسیکی که در اسکار سال 2011 پوشیده بود , ممکن نیست . وی آن درخشش قدیمی Hollywood را نه تنها با لباس خود , بلکه با گردنبند الماس Lucida Star مارک Tiffany خود هم تداعی می کرد . این ست زیورآلات تشکیل شده از گوشواره های آویزی الماس و یک گردنبند چوکر الماس , 10 میلیون دلار قیمت دارد . بله درست شنیدید ! احتمالا اگر به من جواهراتی به ارزش 10 میلیون دلار , قرض می دادند , عقل خود را ازدست می دادم . مجموع وزن جواهرات 94 قیراط بود .

3)Charlize Theron-15 میلیون دلار

 

Charlize Theron , همواره ستاره ی فرش قرمز است . این بار او یک پیراهن مشکی انتخاب کرده است . وی با پیراهن مشکی براق و با برش یقه ی قلبی خود , اندام باریک و بی نقص خود را به تماشا گذاشته بود . وی در اسکار سال 2014 , Harry Winston را برای زیبایی بخشیدن به لباس فوق العاده ی خود انتخاب کرده بود . وی برای مراسم یک گردنبند آویزی الماس را با یک انگشتر تمام و کمال الماس با تراش زمرد , به وزن 39 قیراط , ست کرده بود . قیمت گردنبند به تنهایی 15 میلیون دلار است ! هنوز تمام نشده ! قطعه ی نهایی استفاده شده توسط او , گوشواره های دکمه ای الماس به قیمت 800.000 دلار بود . البته در کنار زیبایی او این قیمت ها ارزشی ندارند !

2) Cate Blanchett-18 میلیون دلار

به نظر می رسد جواهرات برای Cate Blanchett خوش شانسی می آورند . در سال 2014 , این بازیگر فیلم Blue Jasmin , به خاطر بازی در نقش اصلی , جایزه ی اسکار را دریافت کرد . اما گرفتن جایزه تنها دلیل درخشیدن او در میان سایر بازیگران زن , در فرش قرمز نبود . وی در لباس حریری خود می درخشید . البته درخشش او بیشتر به خاطر جواهراتش بود . Cate Blanchett در سالی که نامزد اسکار شد و سپس جایزه ی اسکار را دریافت کرد , Chopard را برای جواهرات فرش قرمز خود انتخاب کرد . Chopard به او یک جفت گوشواره ی آویزانی مزین به سنگ های عقیق در قالب طلای سفید , یک دستبند با الماس های قهوه ای و یک جفت گوشواره ی دکمه ای الماس , قرض داد . قیمت کلی جواهرات 18 میلیون دلار است , که کاملا هم شایسته ی برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر زن , است .

1)Gloria Stuart-20 میلیون دلار

شاید شما Gloria Stuart را از نقش او در فیلم Titanic به عنوان Rose بشناسید , اما حتما گردنبند معروف " قلب اقیانوس " یا Heart Of The Ocean را , که در مراسم اسکاری که نامزد جایزه ی بهترین بازیگر مکمل زن , شده بود بر گردن داشت , به یاد خواهید آورد . Harry Winston , تصمیم گرفت گردنبند نمادین الماس آبی فیلم را به قیمت 20 میلیون دلار بسازد . افتخار انداختن آن هم نصیب Gloria Stuart , شد . ( وی در فیلم گردنبند را به درون اقیانوس انداخته بود . ) هنوز هم , این گردنبند الهام گرفته شده از فیلم Titanic , در صدر لیست گرانترین جواهرات اسکار قرار دارد .

مراسم اسکار , اکثرا به خاطر لباس ها , جواهرات , آرایش و خیلی چیزهای دیگر , تماشاگران را به خود جلب می کند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی